خرید و فروش شرکتهای رتبه دار

خرید و فروش انواع شرکت

  • خرید شرکت با رتبه آماده پیمانکاری: این خرید و فروش در رشته های راه و ترابری، تاسیسات و تجهیزات، ساختمان و ابنیه، صنعت و معدن، مرمت آثار باستانی، کشاورزی، کاوش های زمینی، آب، نیرو، ارتباطات و نفت و گاز می باشد.
  • خرید شرکت رتبه بندی اندوه سازان
  • خرید شرکت با رتبه مشاوران
  • خرید شرکت رتبه بندی شرکت های EPC
  • خرید شرکت رتبه بندی شرکت های انفورماتیک

شرایط خرید و فروش رتبه آماده پیمانکاری

  • باید با اخذ پوشه مشخص شده از طرف انجمن صنفی پیمانکاران صلاحیت لازم مشخص شود.
  • روزنامه تاسیس، اساسنامه، اظهارنامه یا شرکتنامه و تقاضانامه ثبت شرکت ارائه گردد.
  • سهامداران مدارک شناسایی و کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند و به امضای هیئت مدیره برسد.
  • مدارک مهندسی کارکنان نیز باید ارائه شود زیرا هرچقدر سابقه این افراد و سطح علمی آن ها بالاتر باشد، شانس بیشتری برای دریافت امتیاز بالاتر و کسب صلاحیت رتبه های بهتر را دارند. برای این منظور باید مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس که دارای ۳ سال سابقه بیمه می باشد و یک نفر مهندس که سابقه ندارد، ارائه شود.
  • برای ثبت شرکت، رتبه درخواست شده در سربرگ شرکت به تایید معاونت فنی عمران استانداری برسد.
  • هم چنین اسناد محل ثبت شرکت ارائه شود و کد اقتصادی اخذ و ارائه گردد.

مزایای خرید و فروش شرکت و رتبه بندی

خرید و فروش شرکت مخصوصا شرکت رتبه دار ، دارای مزایای بسیاری می‌باشد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • صرفه‌جویی در وقت به خاطر حذف مراحل ثبت شرکت ، دریافت کد اقتصادی ، گواهی مالیات بر ارزش افزوده و سایر مراحل ثبت شرکتها
  • استفاده از حسن شهرت و سابقه شرکت ثبت شده (در صورتی که شرکت در گذشته کارکرد داشته باشد)
  • تعلق تمام امتیاز شرکت به خریدار (شامل تمام دارایی‌ها، سهام و یا سهم‌الشرکه و…) به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال
  • شرکت در مزایده و مناقصه‌ها بدون هدر رفتن وقت (در صورت خرید شرکت رتبه دار)
  • بدون نیاز به گواهی عدم سوء‌پیشینه

چه شرکت‌هایی می‌توانید از ما بخرید؟

ما می‌توانیم انواع شرکت رتبه دار و شرکتهای فاقد رتبه بندی را به شما پیشنهاد دهیم. برخی از این شرکت‌ها دارای سابقه فعالیت و برخی دیگر بدون فعالیت هستند. همگی دارای مفاصاحساب مالیاتی می‌باشند و هیچگونه بدهی مالیاتی ندارند. همچنین تمام این شرکت‌ها دارای دسته چک و حساب بانکی فعال هستند.

اگر به دنبال شرکت رتبه دار هستید، ما انواع شرکت هایی که دارای رتبه پیمانکاری و رتبه مشاور می‌باشند (مانند شرکت با رتبه راه و ساختمان، شرکت با رتبه کشاورزی، شرکت پیمانکاری با رتبه ابنیه و…) را به شما معرفی می‌کنیم و اگر به دنبال شرکت فاقد رتبه بندی هستید، انواع شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص و… می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

خرید شرکت رتبه دار

شرکت های پیمانکاری برای رتبه بندی، عددی بین ۱ تا ۵ دریافت می کنند. با توجه به میزان شایستگی و امکانات شرکت، عدد یک به عنوان بالاترین و عدد پنج به عنوان پایین ترین رتبه برای پیمانکاران و عدد یک به عنوان بالاترین و عدد سه به عنوان پایین ترین رتبه برای شرکت های مشاور در نظر گرفته می شود.

رتبه بالاتر، اعتبار بیشتری به شرکت خواهد داد. از طرف دیگر، شرکت های دارای رتبه بندی مجوز انعقاد قرارداد با موسسات و سازمان های دولتی برای اجرای پروژه ها و نظارت بر آن ها را دارند. پس رتبه بندی علاوه بر نشان دادن شایستگی شرکت، مجوزی برای انجام پروژه های دولتی نیز می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید شرکت رتبه دار هستند.

باید بدانید همانطور که ممکن است رتبه شرکت ها ارتقا پیدا کند، امکان تنزل رتبه نیز وجود دارد. اگر کیفیت خدمات شرکت کاهش یابد و نیروی امتیاز آور خود را از دست بدهد و موفق به عقد قرارداد جدید نشود آنگاه ممکن است کارشناسان در هنگام تمدید رتبه، رای به تنزل رتبه بندی شرکت دهند. صورت های مالی شرکت های رتبه دار می تواند عملکرد آن شرکت را در طول یک سال گذشته نشان دهد. مبلغ قراردادها، میزان سود و زیان، هزینه های شرکت و … در این صورت ها کاملا مشخص شده اند. همچنین اظهارنامه های مالیاتی تایید شده شرکت می تواند شفافیت این صورت های مالی را تایید نماید.

پس قبل از خرید شرکت گرید دار بهتر است نگاهی به صورت های مالی حسابرسی شده شرکت و اظهارنامه های مالیاتی تایید شده آن بیندازید.

توصیه می کنیم برای خرید رتبه شرکت با افراد و موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت نمایید.قیمت خرید شرکت رتبه دار برای شرکت هایی که به دنبال چنین شرکت هایی می گردند بستگی به رتبه شرکت فروشنده رتبه دارد. هرچه رتبه بالاتر باشد، قیمت فروش آن نیز بیشتر خواهد بود. برای خرید و فروش شرکتهای رتبه دار و بی رتبه بازرگانی و سایر موضوعات با موسسه عدل جویان سایا در تماس باشید..

۵ / ۵ ( ۶ امتیاز )