چرا سایا ثبت؟

موسسه حقوقی و ثبتی عدل جویان سایا مجموعه ای حقوقی ، ثبتی ، مالی و اداری است که با هدف خدمات رسانی آسان و سریع در کلیه ی امور ثبت شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی به هموطنان گرامی ایجاد شده است.این موسسه از مجرب ترین کارشناسان که دارای سابقه درخشانی می باشند در زمینه امور حقوقی و ثبتی بهره میگیرد . موسسه حقوقی و ثبتی عدل جویان سایا تمام تلاش خود را در طی این سال ها انجام داده تا کیفیت و کمیت خدمات ثبتی ، اداری و مالی خود را ارتقا دهد.که خوشبختانه طی سال های گذشته روندی رو به رشد را سپری کرده است هدف این موسسه انجام امور حقوقی و ثبتی همشهریان عزیز در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن است ، تا رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد.شرکت سهامی خاص یکی از رایجترین شرکتهایی است که در ایران ثبت می شود. شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است شرکت سهامی خاص شرکتی است که تمام سرمایه آن در موقع تأسیس منحصراً بوسیله مؤسسین تأمین می‌گردد. مدیر شرکت سهامی خاص نمی‌تواند خارج از سیستم سرمایه گذاران باشد.مجموعه ما مفتخر است اعلام کند تا کنون پرونده های ثبتی و موفق بسیاری در زمینه تایید مجوز شرکت ها به عنوان سهامی خاص را داشته و این مهر تاییدی بر اطمینان و اعتماد سازی مشتریانی است که به تازگی میخواهند با موسسه ما همکاری داشته باشند.کافیست ثبت شرکت خود با عنوان سهامی خاص را به ما بسپارید…

ما افراد مسئولیت پذیری هستیم

مسئولیت

ما به کارمان علاقه مند هستیم

خلاقیت

ما ثابت شده ایم

کیفیت

نکته مهم ثبتی

نکته: اکیدا توصیه می کنیم که بعد از ثبت، با یک حسابدار باتجربه مشورت کنید و با توجه به میزان حجم گردش مالی و نیروها به صورت پاره وقت یا تمام وقت وی را استخدام کنید تا بعدا دچار مشکلات مالیاتی یا بیمه ای نگردید که هزینه آن از استخدام حسابدار بسیار بیشتر خواهد بود.
برای ثبت شرکت نیاز به مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت اعضا نمی باشد.

شرکت سهامی خاص مجاز به فعالیت در امور مختلف است اما بیشتر در ردیف شرکت های بازرگانی و تجاری قرار می گیرد، چه موضوع فعالیت آن تجاری باشد و چه غیر تجاری.

به این دلیل به آن شرکت سهامی گفته می شود که سرمایه آن تبدیل به سهام می گردد. سهام شرکت‌های سهامی خاص در بازار بورس قابل معامله نیست اما توسط مردم به راحتی قابل دادو ستد می‌باشدهنگام ثبت شرکت سهامی خاص باید بلافاصله قبل یا بعد از نام شرکت عبارت “سهامی خاص” در تمام اوراق، اعلامیه‌ها و آگهی‌های شرکت به‌‎طور شفاف و روشن درج شود.

اکنون با ما تماس بگیرید
بیشتر درباره ما بدانید
حداقل سرمایه

سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص دست کم یک میلیون ریال(یکصد هزار تومان) می‌باشد که باید توسط خود موسسین تامین گردد که از این مبلغ حداقل ۳۵% از آن در حسابی به نام “شرکت در شرف تاسیس” نزد یکی از بانک‌ها سپرده‌گذاری می گردد.

با توجه به اینکه شرکت ها را به انواع مختلف تقسیم نموده اند ، لازم دانستیم به مناسبت موضوع قبل از آنکه در مورد مشخصات عمومی شرکت ها در رابطه با شرکا ، سرمایه وهیات مدیره توضیحانی داده شود برای آشنایی ذهن خوانندگان ابتدا به انواع شرکت های تجاری اشاره ای داشته باشیم و سپس وارد بحث اصلی شویم. قدر مسلم آن است که شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در این رابطه  با کارشناسان ما در ثبت شرکت فکر برتر در ارتباط باشید. همکاران ما در این مرکز ، از طریق مشاوره تخصصی شما را راهنمایی خواهند کرد

اکنون با ما تماس بگیرید
بیشتر درباره ما بدانید

از آنجایی که صاحبان شرکت سهامی خاص می توانند تا ۱۰ برابر سرمایه ثبت شده خود از سیستم بانکی وام بگیرند ، بنابراین در هنگام اخذ تسهیلات معمولا” باید افزایش سرمایه داشته باشند.

شرکت سهامی خاص از حداقل ۳ سهامدار و ۲ بازرس تشکیل می شود. که در آن سرمایه به سهام تبدیل می شود. و هر یک از سهامداران به میزان سهام خود مسئولیت و تعهد دارند.
نکته ۱ : در نام شرکت سهامی خاص حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود.
نکته ۲ : به هیچ عنوان نباید بازرسان با سهامداران نسبت فامیلی داشته باشند.

اکنون با ما تماس بگیرید
بیشتر درباره ما بدانید
مزایا و معایب

**مزایای ثبت شرکت سهامی خاص عمدتا عبارتند از:
⦁ به دلیل تقسیم سرمایه شرکت به سهام، نقل و انتقال سهام (که میتوانند بینام باشند) به راحتی صورت میگیرد.
⦁ اعتبار شرکت های سهامی خاص جهت اخذ وام از بانکها، شرکت در مزایده یا مناقصه ها و امور تجاری بزرگ از شرکت مسئولیت محدود بیشتر است
⦁ هر سهامدار فقط به اندازه سهم خود در شرکت مسئولیت دارد.
⦁ سهامداران در انتخاب اعضای هیئت مدیره نقش دارند.
⦁ یکی دیگر از مزایای تقسیم سرمایه به سهام این است که هر شخصی میتواند به اندازه وسع خود اقدام به خرید سهام کند. بدین ترتیب سرمایه های کوچک روی هم جمع میشوند و زمینه انجام امور تجاری را فراهم میکنند.

**معایب ثبت شرکت سهامی خاص عمدتا عبارتند از:
⦁ در مقایسه با دیگر شرکتها مانند شرکت مسئولیت محدود، قوانین سخت و پیچیده تری بر ثبت و نگهداری شرکت های سهامی خاص حاکم است.
⦁ تمدید بازرسین هر یکسال یکبار و هیئت مدیره و مدیران هر دوسال یکبار باید انجام و به اداره ثبت شرکتها در قالب یک صورتجلسه اعلام شود. (شرکت مسئولیت محدود این تمدید ها را ندارد و شخصی که مدیرعامل یا سمتی میگیرد می تواند تا سالها بدون نیاز به تمدید مدیر یا عضو باشد)
⦁ در ابتدای تاسیس لازم است هر میزان سرمایه که برای شرکت سهامی خاص در نظر گرفته شود ابتدا ۳۵ درصد آن در حسابی که برای شرکت افتتاح می شود واریز شود اما در مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود نیاز به واریز هیچ میزانی از سرمایه به حساب نزد بانک بانک نیست

اکنون با ما تماس بگیرید
بیشتر درباره ما بدانید

اقدامات بعد از ثبت شرکت سهامی خاص
تا اینجا به شما نحوه ثبت و شرایط لازم جهت ثبت شرکتهای سهامی خاص را توضیح دادیم، اما تازه این شروع داستان کسب و کار شماست و نیاز است که بعد از ثبت یکسری موارد را به انجام برسانید.بلافاصله بعد از ثبت، اطلاعات شرکت شما از طرف اداره ثبت شرکتها به صورت آنلاین و برخط به سازمان تامین اجتماعی و اداره مالیات ارسال می گردد.
اقدامات بعد از ثبت عبارتند از:
۱- پلمپ دفاتر قانونی مربوط به همان سال
۲- تشکیل پرونده و اخذ کد اقتصادی
۳- اخذ گواهی ارزش افزوده
اخذ کد کارگاهی از سازمان تامین اجتماعی جهت ارسال بیمه کارکنان

ما برای کمک به مشاغل شما اینجا هستیم

خلاقیت، کمال و نوآوری

بیایید شروع کنیم!

برخی از مشتریان ما

۰+
سال موفقیت سایا
۰+
پرونده ثبتی و حقوقی موفق
۰+
پرونده موفق خارج از ایران
۰+
رضایت مشتریان سایا

در مورد کارهای ما اطلاعات کسب کنید

ثبت شرکتی،اخذ انواع مجوز،اخذ انواع ایزو متناسب با کار شما

اطلاعات بیشتر

سؤالات متداول در موارد حقوقی و ثبتی و شرکتی را از ما بپرسید…