اقدامات بعد از ثبت عبارتند از:
۱- پلمپ دفاتر قانونی مربوط به همان سال
۲- تشکیل پرونده و اخذ کد اقتصادی
۳- اخذ گواهی ارزش افزوده
اخذ کد کارگاهی از سازمان تامین اجتماعی جهت ارسال بیمه کارکنان
نکته مهم ثبتی
نکته: اکیدا توصیه می کنیم که بعد از ثبت، با یک حسابدار باتجربه مشورت کنید و با توجه به میزان حجم گردش مالی و نیروها به صورت پاره وقت یا تمام وقت وی را استخدام کنید تا بعدا دچار مشکلات مالیاتی یا بیمه ای نگردید که هزینه آن از استخدام حسابدار بسیار بیشتر خواهد بود.
برای ثبت شرکت نیاز به مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت اعضا نمی باشد.
مدارک موردنیاز جهت ثبت شرکت سهامی خاص
۱) دو رونوشت از بنیادنامه شرکت که سهامدارن آن را امضا کرده باشند ۲) از اظهار نامه شرکت نیز دو رو نوشت باید تکمیل شود ۳۵% از سرمایه شرکت که تعهد شده بود باید پرداخت شود و استشهاد بانکی باید برای آن تهیه شود و امضای تمام سهامداران الزامیست در اظهار نامه ذکر شده و تاریخ ما بقی سرمایه شرکت که شامل ۶۵% باقی مانده آن است باید در اظهار نامه ذکر شود و امتیازات سهام ممتاز شرکت نیز باید در اظهار نامه قید شود ۳) دو رونوشت از نشست نامه مجمع عمومی تاسیس کنندگان شرکت ۴) باید انتخاب مدیران و ناظران شرکت بنا تائید هیئت مدیره باشد و کپی برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره شرکت و یک نسخه از کارت ملی تمامیه اعضای شرکت ۵) ا گر اعضای هیئت مدیره و ناظران شخص حقوقی باشند یک نسخه از اخرین روزنامه رسمی شخص حقوقی و یک نسخه برابر اصل شده کارت ملی و شناسنامه وکیل شخص حقوقی ۷) اصل یا یک نسخه از قیم نامه ۸) فیش ۴۰/۰۰۰ ریال باید پرداخت شود ۹) اگر شرکت سهامدار با ملیت غیر ایرانی داشته باشد یک نسخه برابر اصل شده پاسپورت و اگر شخص حقوقی باشد ترجمه قیم نامه اختیارنامه وکیل سهامدار غیر ایرانی و گواهی ارائه ثبت شرکت که نشان دهنده آخرین موقعیت شرکت است ۱۰) تمامی اعضای هیئت مدیره موسسین مدیر عامل و ناظران باید گواهی عدم سوء پیشینه جزایی خود را ارائه دهند ۱۱) ارائه عهدنامه شرکت و عهدنامه ناظران
موسسه حقوقی سایا در حداقل ۷ روز کاری با توجه به آماده بودن” اسناد مورد نظر و خاص بودن نام پیشنهادی “شرکت را ثبت مینماید
درج دیدگاه